مصاحبه آرشیو خبر ها
به فکر جام جهانی بعدی ام / ایتالیا دروازه بان های خوبی دارد

به فکر جام جهانی بعدی ام / ایتالیا دروازه بان های خوبی دارد

کاپیتان یوونتوس که قوت قلب همه ی هواداران این تیم است در مصاحبه ی جدید خود از برنامه هایش در آینده گفته است. جانلوئیجی بوفون کاپیتان یووه و آتزوری اعلام کرده که بدنبال حضوری مقتدر در جام جهانی آینده با تیم ملی ایتالیا می باشد .

 

می خواهم تا دو سال آینده همینگونه ادامه بدم، می خواهم ششمین جام جهانی ام را هم بازی کنم که این می تواند یک رکود برای ماندن در تاریخ باشد. کارواخال دروازه بان مکزیک و لوتار ماتیوس آلمانی 5 بار در جام جهانی حضور داشتند.

 

بوفون ادامه می دهد:

 

پس از آن من اصل توجه ام را بر روی انگیزه، شرایطم و موقعیت هایی که برای من ایجاد خواهند شد می گذارم.

 

تو در تمام این سال ها در بهترین شرایط بود، ترسناک ترین حریفی که باهاش روبرو شده ای؟

 

اولین رویارویی با بوبو ویری و رونالدو برزیلی، آن دو باعث بیخوابی من شده بودند!

 

درحالی که هنوز در پارما به عنوان یک بازیکن جوان بودی، مقابل اینتر پنالتی رونالدو را گرفتی.. برای پیدا کردن جانشین تو در ایتالیا مسابقه است، چه کسی دستکش های تو را در آینده دست خواهد کرد؟

 

در ابتدا خوشحالم که گروهی از دروازه بانان با کیفیت در نسل بعدی پدید آمده، ما همیشه در ایتالیا یک مدرسه بزرگ دروازه بانی داشتیم و داریم و این مهم است که تاثیرات این کار را ببینیم.

 

کاپیتان یووه ادامه می دهد:

 

جانلوئیجی دوناروما، همچنین می توانم از امیل آئودرو در یووه و الکس مرت در اودینزه یاد کنم. همچنین در نسل های قبل تر کسانی مانند، ماتیا پرین ― مارکو اسپورتیلو ― آندره آ کونسیلی ― آنتونیو میرانته و بسیاری دیگر وجود دارند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: